Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26390
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorГорошкевич, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2018-12-20T10:48:26Z-
dc.date.available2018-12-20T10:48:26Z-
dc.date.issued2018-12-20-
dc.date.submitted2018-12-20-
dc.identifier.citationГорошкевич О.О. Шляхи покращення рекламної діяльності підприємства(на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)» (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О. О. Горошкевич. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 11 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26390-
dc.description.abstractГорошкевич О.О. «Шляхи покращення рекламної діяльності підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджено комунікаційну політику підприємства, проаналізовано рекламну діяльність підприємства, з метою виявлення сильних та слабких сторін проведено SWOT-аналіз, розроблено заходи щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства, розраховано ефективність управління рекламною діяльністю, розроблено заходи стимулювання збуту продукції. Ключові слова: маркетингові комунікації, товар, реклама, зв’язки з громадськістю, стимулювання збуту, SWOT-аналіз, управління, ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.titleШляхи покращення рекламної діяльності (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.subject.udcмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subject.udcтоварuk_UA
dc.subject.udcрекламаuk_UA
dc.subject.udcзв’язки з громадськістюuk_UA
dc.subject.udcстимулювання збутуuk_UA
dc.subject.udcSWOT-аналізuk_UA
dc.subject.udcуправлінняuk_UA
dc.subject.udcефективністьuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Collection(s) :075 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Автореферат_Горошкевич_брош.pdf411,08 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration