Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorПантелімон, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-12-17T09:01:00Z-
dc.date.available2018-12-17T09:01:00Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.date.submitted2018-12-17-
dc.identifier.citationПантелімон О.М. Розробка шляхів використання Інтернет ресурсу як засобу просування товарів підприємства ТОВ «АРІАНА ПЛЮС.» на ринку Західної України: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О. М. Пантелімон. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 13 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26345-
dc.descriptionВ умовах глобальної комп'ютеризації роль маркетингу в Інтернеті помітно зростає. Цим і обумовлюється актуальність теми. Дослідження авторів дозволили підтвердити, що Інтернет-маркетинг є досить ефективним на сучасному етапі розвитку суспільства, а багатогранність даного каналу просування вимагає від підприємства більш чіткого аналізу усіх його можливостей.uk_UA
dc.description.abstractІнтернет-маркетинг дозволяє отримати віддачу від максимального числа споживачів, дозволяє розширити діяльність компанії з локального на національний та міжнародний ринки. При цьому великі і малі підприємства мають цілком урівноважені шанси у конкурентній боротьбі за покупця. На відміну від традиційних ЗМІ, вихід на ринок через Інтернет є досить бюджетним. Завдяки Інтернету компанія може в режимі реального часу спостерігати за ефективністю проведення маркетингової кампанії і вчасно реагувати на будь-які зміни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.titleРозробка шляхів використання Інтернет ресурсу як засобу просування товарів підприємства ТОВ «АРІАНА ПЛЮС.» на ринку Західної Україниuk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.uk_UA
dc.rights.holder© Пантелімон О.М.uk_UA
dc.contributor.committeeMemberВинник, Тетяна Михайлівна-
dc.coverage.placenameТернопіль ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.identifier.citationenPantelimon O. Development of ways to use the Internet resource as a mean of goods promoting of the LLC «ARIANA PLUS.» company in the market of Western Ukraine. – manuscript.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Пантелiмон.pdf302,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора