Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26229

Tytuł: Інновації як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
Inne tytuły: Innovation is the factor of increasing competitiveness of enterprises
Authors: Михно, Анастасія
Mikhno, Anastasia
Affiliation: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Bibliographic description (Ukraine): Михно А. Інновації як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Анастасія Михно // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 90–91. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description (International): Mikhno A. (2018) Innovatsii yak faktor pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [Innovation is the factor of increasing competitiveness of enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 90-91 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 90-91
Główna strona: 90
Strona końcowa: 91
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26229
Wykaz piśmiennictwa: 1. Березіна Л.М. Інноваційна політика підприємств: тактичні та стратегічні аспекти [Текст]: / Л.М. Березіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 4. – С. 132.
2. Бжуска Я.О. Інноваційні моделі бізнесу [Текст]: / Я.О. Бжуска // Вісник НУ «Львівська політехніка». – 2008. – № 628. – С.29-35.
3. Колесов С.В. Інноваційні аспекти конкурентоспроможності промислових підприємств України. – К.: Знання – Прес, 2010. – 335 с.
References: 1. Berezina L.M. Innovatsiina polityka pidpryiemstv: taktychni ta stratehichni aspekty [Text]:, L.M. Berezina, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2013, No 4, P. 132.
2. Bzhuska Ya.O. Innovatsiini modeli biznesu [Text]:, Ya.O. Bzhuska, Visnyk NU "Lvivska politekhnika", 2008, No 628, P.29-35.
3. Kolesov S.V. Innovatsiini aspekty konkurentospromozhnosti promyslovykh pidpryiemstv Ukrainy, K., Znannia – Pres, 2010, 335 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi