Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26209

ชื่อเรื่อง: Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінності
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Industrial marketing - consumer marketing: distinctions
ผู้แต่ง: Ядловський, Назар
Піняк, Ірина Любомирівна
Yadlovs’ky, Nazar
Pinyak, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ядловський Н. Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінності / Назар Ядловський, Ірина Піняк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 52–53. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Yadlovs’ky N., Pinyak I. (2018) Promyslovyi marketynh - spozhyvchyi marketynh: vidminnosti [Industrial marketing - consumer marketing: distinctions]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 52-53 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 9-พฤศ-2018
Date of entry: 6-ธัน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 52-53
Start page: 52
End page: 53
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26209
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSS_2018_Yadlovsky_N-Industrial_marketing_consumer_52-53.pdf295,26 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSS_2018_Yadlovsky_N-Industrial_marketing_consumer_52-53.djvu22,88 kBDjVuดู/เปิด
MTPSS_2018_Yadlovsky_N-Industrial_marketing_consumer_52-53__COVER.png258,89 kBimage/pngVisa/Öppna


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.