Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26192

ชื่อเรื่อง: Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріїв
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Classification of merchandise types depending on selected criteria
ผู้แต่ง: Долгошеєв, Віталій
Бурліцька, Оксана Петрівна
Dolhosheev, Vitaliy
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Долгошеєв В. Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріїв / Віталій Долгошеєв, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 22–23. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Dolhosheev V., Burlitska O. (2018) Klasyfikatsiia vydiv merchandaizynhu zalezhno vid vybranykh kryteriiv [Classification of merchandise types depending on selected criteria]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 22-23 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 9-พฤศ-2018
Date of entry: 6-ธัน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 22-23
Start page: 22
End page: 23
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26192
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSS_2018_Dolhosheev_V-Classification_of_merchandise_22-23.pdf295,99 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSS_2018_Dolhosheev_V-Classification_of_merchandise_22-23.djvu19,46 kBDjVuดู/เปิด
MTPSS_2018_Dolhosheev_V-Classification_of_merchandise_22-23__COVER.png273,75 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น