Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26179

Tytuł: Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі
Inne tytuły: Features of marketing management on automotive industry enterprises
Authors: Кміта, Тетяна
Kmita, Tatyana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Кміта Т. Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі / Тетяна Кміта // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 222–223. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
Bibliographic description: Kmita T. (2018) Osoblyvosti marketynhovoho upravlinnia na pidpryiemstvakh avtomobilebudivnoi haluzi [Features of marketing management on automotive industry enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 222-223 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 222-223
Główna strona: 222
Strona końcowa: 223
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26179
Wykaz piśmiennictwa: 1. Краузе О.І. Перспективи розвитку автопрому / О.І. Краузе, С.В. Радинський // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 13. [Електронний ресурс] Режим доступу: global-national.in.ua
References: 1. Krauze O.I. Perspektyvy rozvytku avtopromu, O.I. Krauze, S.V. Radynskyi, Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky, 2016, Iss. 13. [Electronic resource] Access mode: global-national.in.ua
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi