Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26179

Назва: Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі
Інші назви: Features of marketing management on automotive industry enterprises
Автори: Кміта, Тетяна
Kmita, Tatyana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кміта Т. Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі / Тетяна Кміта // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 222–223. — («Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу»).
Bibliographic description: Kmita T. (2018) Osoblyvosti marketynhovoho upravlinnia na pidpryiemstvakh avtomobilebudivnoi haluzi [Features of marketing management on automotive industry enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 222-223 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 222-223
Початкова сторінка: 222
Кінцева сторінка: 223
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26179
Перелік літератури: 1. Краузе О.І. Перспективи розвитку автопрому / О.І. Краузе, С.В. Радинський // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 13. [Електронний ресурс] Режим доступу: global-national.in.ua
References: 1. Krauze O.I. Perspektyvy rozvytku avtopromu, O.I. Krauze, S.V. Radynskyi, Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky, 2016, Iss. 13. [Electronic resource] Access mode: global-national.in.ua
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.