Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26119

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеслюк, Зоряна
dc.contributor.authorTesluk, Zoriana
dc.coverage.temporal29-31 березня 2018 року
dc.coverage.temporal29-31 March 2018
dc.date.accessioned2018-11-16T10:53:31Z-
dc.date.available2018-11-16T10:53:31Z-
dc.date.created2018-03-29
dc.date.issued2018-03-29
dc.identifier.citationТеслюк З. Ефективне управління комплексом маркетингових комунікацій / Зоряна Теслюк // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 164. — (Соціальна відповідальність як фактор забезпечення системності розвитку економічних систем).
dc.identifier.isbn978-617-7331-54-3
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26119-
dc.format.extent164
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherFOP Palyanitsa V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
dc.relation.ispartofⅡ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
dc.titleЕфективне управління комплексом маркетингових комунікацій
dc.title.alternativeEffective management of the complex of marketing communications
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenTesluk Z. (2018) Efektyvne upravlinnia kompleksom marketynhovykh komunikatsii [Effective management of the complex of marketing communications]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 164 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
dc.citation.volume1
dc.citation.spage164
dc.citation.epage164
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.