Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26044

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВодвуд, Олена
dc.contributor.authorМариненко, Наталія Юріївна
dc.contributor.authorVodvud, Olena
dc.contributor.authorMarynenko, Nataliia
dc.coverage.temporal29-31 березня 2018 року
dc.coverage.temporal29-31 March 2018
dc.date.accessioned2018-11-16T10:53:19Z-
dc.date.available2018-11-16T10:53:19Z-
dc.date.created2018-03-29
dc.date.issued2018-03-29
dc.identifier.citationВодвуд О. Бізнес-процес як основа створення цінності для споживача / Олена Водвуд, Наталія Мариненко // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 29–30. — (Теоретичні аспекти розвитку економічних систем в умовах ускладнення функціонування економічного простору).
dc.identifier.isbn978-617-7331-54-3
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26044-
dc.format.extent29-30
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherFOP Palyanitsa V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
dc.relation.ispartofⅡ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
dc.titleБізнес-процес як основа створення цінності для споживача
dc.title.alternativeBusiness process as a basis for customer value creation
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.5
dc.relation.references1. Weske, M. Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures / М. Weske // Springer Science & Business Media. – 2012. – Рp. 1–24.
dc.relation.references2. Kirchmer, M. Business Process Management: What Is It and Why Do You Need It? High Performance Through Business Process Management: Strategy Execution in a Digital World / М. Kirchmer // Springer. – 2017. – Рp. 1–28.
dc.relation.references3. Von Scheel, H. Process Concept Evolution. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM / H. von Scheel, M. von Rosing, M. Fonseca [et. al]. – 2014. – Pp. 1–10.
dc.relation.references4. Chen, M. BPR Methodologies: Methods and Tools. Business Process Engineering: Advancing the State of the Art / M. Chen // Springer Science & Business Media. – 2012. – Pp. 187–212.
dc.relation.references5. Chand, D.R. Business Process Modeling. In Business Enterprise, Process, and Technology Management: Models and Applications / D.R. Chand, A.M. Chircu // Springer Science & Business Media. – 2012. – Pp. 187–212.
dc.relation.references6. G.A. Rummler. Improving Performance: How to manage the white space on the organizational chart / G.A. Rummler, A.P. Brache. – Jossey-Bass, San Francisco, 1995. – 256 p.
dc.relation.references7. M. von Rosing. Process Tagging – A Process Classification and Categorization Concept. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM / M. von Rosing, N. Kemp, M. Hove [et. al]. – Vol. 1. – 2014. – Pp.123–172.
dc.relation.referencesen1. Weske, M. Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures, M. Weske, Springer Science & Business Media, 2012, Rp. 1–24.
dc.relation.referencesen2. Kirchmer, M. Business Process Management: What Is It and Why Do You Need It? High Performance Through Business Process Management: Strategy Execution in a Digital World, M. Kirchmer, Springer, 2017, Rp. 1–28.
dc.relation.referencesen3. Von Scheel, H. Process Concept Evolution. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM, H. von Scheel, M. von Rosing, M. Fonseca [et. al], 2014, Pp. 1–10.
dc.relation.referencesen4. Chen, M. BPR Methodologies: Methods and Tools. Business Process Engineering: Advancing the State of the Art, M. Chen, Springer Science & Business Media, 2012, Pp. 187–212.
dc.relation.referencesen5. Chand, D.R. Business Process Modeling. In Business Enterprise, Process, and Technology Management: Models and Applications, D.R. Chand, A.M. Chircu, Springer Science & Business Media, 2012, Pp. 187–212.
dc.relation.referencesen6. G.A. Rummler. Improving Performance: How to manage the white space on the organizational chart, G.A. Rummler, A.P. Brache, Jossey-Bass, San Francisco, 1995, 256 p.
dc.relation.referencesen7. M. von Rosing. Process Tagging – A Process Classification and Categorization Concept. In The Complete Business Process Handbook: Body of Knowledge from Process Modeling to BPM, M. von Rosing, N. Kemp, M. Hove [et. al], Vol. 1, 2014, Pp.123–172.
dc.identifier.citationenVodvud O., Marynenko N. (2018) Biznes-protses yak osnova stvorennia tsinnosti dlia spozhyvacha [Business process as a basis for customer value creation]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 29-30 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
dc.citation.volume1
dc.citation.spage29
dc.citation.epage30
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.