Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24404

Tytuł: Особливості формування маркетингової інформації
Inne tytuły: Features of the formation of marketing information
Authors: Бучинський, Валентин
Buchynskyi, Valentyn
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Бучинський В. Особливості формування маркетингової інформації / Бучинський Валентин // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 135–136.
Bibliographic description: Buchynskyi V. (2017) Osoblyvosti formuvannia marketynhovoi informatsii [Features of the formation of marketing information]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 135-136 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 20-gru-2017
Date of entry: 31-mar-2018
Wydawca: ТНТУ
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
659.2
Strony: 2
Zakres stron: 135-136
Główna strona: 135
Strona końcowa: 136
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24404
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi