Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24353

ชื่อเรื่อง: Маркетингові ризики та необхідність їх врахування
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing risks and their necessity to be taken into account
ผู้แต่ง: Прус, Оксана
Prus, Oksana
Affiliation: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Bibliographic description (Ukraine): Прус О. Маркетингові ризики та необхідність їх врахування / Прус Оксана // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 31–32.
Bibliographic description (International): Prus O. (2017) Marketynhovi ryzyky ta neobkhidnist yikh vrakhuvannia [Marketing risks and their necessity to be taken into account]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Conference/Event: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 20-ธัน-2017
Date of entry: 31-มีน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 31-32
Start page: 31
End page: 32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24353
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2017_Prus_O-Marketing_risks_and_their_necessity_31-32.pdf481,21 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2017_Prus_O-Marketing_risks_and_their_necessity_31-32.djvu18,4 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2017_Prus_O-Marketing_risks_and_their_necessity_31-32__COVER.png278,88 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น