Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24351

Tytuł: Роль і значення реклами в сучасному суспільстві
Inne tytuły: The role and significance of advertising in the current society
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Фершлядин, Олег
Oksentyuk, Bogdana
Fershlyadyn, Oleh
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. А. Роль і значення реклами в сучасному суспільстві / Оксентюк Богдана, Фершлядин Олег // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 27–28.
Bibliographic description (International): Oksentyuk B., Fershlyadyn O. (2017) Rol i znachennia reklamy v suchasnomu suspilstvi [The role and significance of advertising in the current society]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 27-28 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 20-gru-2017
Date of entry: 31-mar-2018
Wydawca: ТНТУ
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 27-28
Główna strona: 27
Strona końcowa: 28
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24351
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi