Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24103

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorСороківська, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorШкорупа, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-25T15:47:12Z-
dc.date.available2018-02-25T15:47:12Z-
dc.date.issued2018-02-21-
dc.identifier.citationШкорупа І.М. Дослідження організації маркетингової та збутової діяльності на підприємстві, на прикладі Soleo PV : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ І.М. Шкорупа — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 13 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24103-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження ‒ процес маркетингово-збутової діяльності підприємства. Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних засад маркетингової та збутової діяльності ТОВ «Soleo PV». Методи дослідження – економіко-статистичного, системного та порівняльного аналізу, метод експертного опитування, діалектичного пізнання, економічного синтезу. Розроблено проектні рішення щодо проведення маркетингового дослідження з метою визначення доцільності виходу ТОВ «Soleo PV» на український ринок збуту, обґрунтування економічної доцільності продажу електроенергії з використанням «зеленого тарифу» та визначення економічної ефективності продажу дахового покриття із вбудованими сонячними панелями. Результати дослідження впроваджено у діяльність ТОВ «Soleo PV».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject073uk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингова і збутова діяльністьuk_UA
dc.subjectсонячна енергетикаuk_UA
dc.subjectсонячні батареїuk_UA
dc.subjectасортиментна стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectвідновлювані джерела енергіїuk_UA
dc.titleДослідження організації маркетингової та збутової діяльності на підприємстві, на прикладі Soleo PVuk_UA
dc.title.alternativeResearch of organization of marketing and sales activity of the enterprise Soleo PVuk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holderШкорупа І.М.uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages13-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:073 — менеджмент

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Avtoreferat_Shkorupa.pdf243,67 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Shkorupa-1.djvu126 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Shkorupa-1__COVER.png106,04 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools