Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23820

Tytuł: Особливості аналізу результативності роботи викладача на відкритих заняттях з фізики
Inne tytuły: Pecularities of analysis of lecturer’s results on open lessons in physics
Authors: Крамар, Олександр Іванович
Kramar, O.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Крамар О. І. Особливості аналізу результативності роботи викладача на відкритих заняттях з фізики / О. Крамар // Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 1-2 лютого 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 107. — (Секція 6. Новітні фізико-технічні та освітні технології).
Bibliographic description: Kramar O. (2018) Osoblyvosti analizu rezultatyvnosti roboty vykladacha na vidkrytykh zaniattiakh z fizyky [Pecularities of analysis of lecturer’s results on open lessons in physics]. Materials of the Ⅴ Scientific and Technical Conference "Information models, systems and technologies" (Tern., 1-2 February 2018), pp. 107 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Materials of the Ⅴ Scientific and Technical Conference "Information models, systems and technologies"
Konferencja/wydarzenie: Ⅴ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅴ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Data wydania: 1-lut-2018
Date of entry: 20-lut-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 1-2 лютого 2018 року
1-2 February 2018
UDC: 378.14
378.14
Strony: 1
Zakres stron: 107
Główna strona: 107
Strona końcowa: 107
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23820
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічий університет імені Івана Пулюя, 2018
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅴ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi