Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23694
Назва: Перспективні шляхи вдосконалення збутової політики приватного підприємства «ДКС-МОНОЛІТ»
Автори: Волянський, Андрій Іванович
Бібліографічний опис: Волянський А.І. Перспективні шляхи вдосконалення збутової політики приватного підприємства «ДКС-МОНОЛІТ»: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ А.І. Волянський. — Тернопіль: ТНТУ, 2018р. — 6 с.
Дата публікації: 9-лют-2018
Дата внесення: 19-лют-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Рожко, Наталія Ярославівна
Члени комітету: Мариненко, Наталія Юріївна
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджена діюча практика вдосконалення збутової політики та впровадження сучасних ефективних методів збуту (на прикладі ПП «ДКС-Моноліт»). Проаналізована і оцінена збутова діяльність підприємства. Робота пройшла апробацію на підприємстві «ДКС-Моноліт», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження. Ключові поняття: збут, збутова політика, стимулювання збуту, канали та методи збуту.
Опис: Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є дослідження збутової політики ПП «ДКС-Моноліт» на основі маркетингу і виявлення напрямів її вдосконалення. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: - досліджено теоретико-методичні аспекти збутової політики; - визначено сутність, специфіку і проблеми управління збутовою політикою підприємств сьогодення; - проаналізовані ринки діяльності ПП «ДКС-Моноліт», здійснено моніторинг факторів впливу на збутову політику; - досліджено маркетингову збутову політику підприємства у сучасних умовах; - виявлено напрями вдосконалення управління збутовою політикою ПП «ДКС-Моноліт» на основі маркетингу. Об’єкт дослідження - маркетингова діяльність ПП «ДКС-Моноліт». Предметом дослідження є збутова політика ПП «ДКС-Моноліт». Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є наукові розробки вітчизняних і закордонних вчених з проблем маркетингу, менеджменту, стратегічного управління, законодавчі і нормативні акти України, роботи фахівців по досліджуваній темі. Методичною базою дослідження є системний підхід, що забезпечує комплексне дослідження управління збутовою політикою підприємств. В процесі дослідження, обробки й аналізу інформації використовувалися методи соціологічних досліджень (опитування й спостереження), традиційні методи і прийоми економічного аналізу (табличний, графічний, порівняння, індексний, групування), економіко-математичні методи, метод експертних оцінок. Обробка даних здійснювалася з використанням сучасних комп’ютерних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23694
Власник авторського права: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
волянський автореф..docx31,5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора