Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23510
Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.authorГалушка, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2018-02-13T09:39:42Z-
dc.date.available2018-02-13T09:39:42Z-
dc.date.issued2018-01-08-
dc.identifier.citationРозробка моделі оптимізації товарного асортименту підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23510-
dc.descriptionОб'єктом дослідження є процес формування товарної політики підпиємства. Предметом дослідження є науково-методичне забезпечення формування товарної політики підприємства. Методи дослідження. Дослідження у роботі побудовано на системному, статистичному підходах до вивчення соціально-економічних процесів, явищ та об’єктів. Для обґрунтування стратегічних напрямів розвитку та управління підприємством туристичного бізнесу застосовано: формально-логічні (порівняння, аналогій,), змістовно-логічні (аналізу), економіко-статистичні методи.uk_UA
dc.description.abstractГалушка С. «Розробка моделі оптимізації товарного асортименту підприємства»(на прикладі ПАТ «ТерА»). Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфакійного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. У роботі розглянуто теоретичний матеріал з товарної політики, зокрема досліджено суть маркетингової товарної політики, особливості формування товарного асортименту. У другому розділі роботи проведений аналіз товарної політики підприємства, визначені його сильні та слабкі сторони. . У третьому розділі роботи запропоновані шляхи удосконалення маркетингової товарної політики, зокрема розроблено модель оптимізації товарного асортименту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectтоварна номенклатураuk_UA
dc.subjectглибина і ширина товарного асортиментуuk_UA
dc.titleРозробка моделі оптимізації товарного асортименту підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Показва се в Колекции:075 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
авт реф галушка новий.doc83,5 kBMicrosoft WordИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти