Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23304

Назва: Особливості формування попиту на продукцію харчової промисловості з використанням маркетингових інструментів
Інші назви: Features of demand formation of food industry with the use of marketing instruments
Автори: Кремінський, Я. В.
Малюта, Людмила Ярославівна
Kreminsky, Ya.
Maliuta, L.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кремінський Я. В. Особливості формування попиту на продукцію харчової промисловості з використанням маркетингових інструментів / Кремінський Я. В., Малюта Л. Я. // Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“, 17 жовтня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 24–25.
Bibliographic description: Kreminsky Ya., Maliuta L. (2017) Osoblyvosti formuvannia popytu na produktsiiu kharchovoi promyslovosti z vykorystanniam marketynhovykh instrumentiv [Features of demand formation of food industry with the use of marketing instruments]. Materialy naukovo-praktychnoho seminaru "Osoblyvosti rozvytku sotsialnoho biznesu v umovakh intehratsiinykh peretvoren" (Tern., 17 October 2017), pp. 24-25 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Конференція/захід: Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Журнал/збірник: Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Дата публікації: 17-жов-2017
Дата внесення: 31-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 17 жовтня 2017 року
17 October 2017
УДК: 330.338
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 24-25
Початкова сторінка: 24
Кінцева сторінка: 25
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23304
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/publ1_u.htm
Перелік літератури: 1. Статистичний щорічник України за 2016 рік : [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/publ1_u.htm
2. Балабанова Л. Маркетинг: Підручник для студ. вищ. навч. закладів./ Л. Балабанова. – Донецьк, 2002. – 562 с.
3. Гуренко В.І. Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження / В.І. Гуренко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2012. – Вип. 4 (47). – С. 282-288.
4. Краузе О. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. – 2011. – №2(31). – С. 183-189.
5. Вишневська Н.М. Механізм формування попиту населення України на продовольчому ринку: [Електронний ресурс] / Н.М. Вишневська. – Режим доступу: irbis uv.gov.ua/.../
References: 1. Statystychnyi shchorichnyk Ukrainy za 2016 year : [Electronic resource]. –Access mode: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/publ1_u.htm
2. Balabanova L. Marketynh: Pidruchnyk dlia stud. vyshch. navch. zakladiv./ L. Balabanova, Donetsk, 2002, 562 p.
3. Hurenko V.I. Katehoriia spozhyvchoho popytu yak obiekt doslidzhennia, V.I. Hurenko, Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, 2012, Iss. 4 (47), P. 282-288.
4. Krauze O. Marketynhovyi instrumentarii formuvannia spozhyvchoho popytu, O.Krauze, Galician economic bulletin, 2011, No 2(31), P. 183-189.
5. Vyshnevska N.M. Mekhanizm formuvannia popytu naselennia Ukrainy na prodovolchomu rynku: [Electronic resource], N.M. Vyshnevska, Access mode: irbis uv.gov.ua/.../
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.