Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23304

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorКремінський, Я. В.
dc.contributor.authorМалюта, Людмила Ярославівна
dc.contributor.authorKreminsky, Ya.
dc.contributor.authorMaliuta, L.
dc.coverage.temporal17 жовтня 2017 року
dc.coverage.temporal17 October 2017
dc.date.accessioned2018-01-31T16:58:50Z-
dc.date.available2018-01-31T16:58:50Z-
dc.date.created2017-10-17
dc.date.issued2017-10-17
dc.identifier.citationКремінський Я. В. Особливості формування попиту на продукцію харчової промисловості з використанням маркетингових інструментів / Кремінський Я. В., Малюта Л. Я. // Матеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“, 17 жовтня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 24–25.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23304-
dc.format.extent24-25
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
dc.relation.urihttp://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/publ1_u.htm
dc.titleОсобливості формування попиту на продукцію харчової промисловості з використанням маркетингових інструментів
dc.title.alternativeFeatures of demand formation of food industry with the use of marketing instruments
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc330.338
dc.relation.references1. Статистичний щорічник України за 2016 рік : [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/publ1_u.htm
dc.relation.references2. Балабанова Л. Маркетинг: Підручник для студ. вищ. навч. закладів./ Л. Балабанова. – Донецьк, 2002. – 562 с.
dc.relation.references3. Гуренко В.І. Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження / В.І. Гуренко // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2012. – Вип. 4 (47). – С. 282-288.
dc.relation.references4. Краузе О. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. – 2011. – №2(31). – С. 183-189.
dc.relation.references5. Вишневська Н.М. Механізм формування попиту населення України на продовольчому ринку: [Електронний ресурс] / Н.М. Вишневська. – Режим доступу: irbis uv.gov.ua/.../
dc.relation.referencesen1. Statystychnyi shchorichnyk Ukrainy za 2016 year : [Electronic resource]. –Access mode: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/publ1_u.htm
dc.relation.referencesen2. Balabanova L. Marketynh: Pidruchnyk dlia stud. vyshch. navch. zakladiv./ L. Balabanova, Donetsk, 2002, 562 p.
dc.relation.referencesen3. Hurenko V.I. Katehoriia spozhyvchoho popytu yak obiekt doslidzhennia, V.I. Hurenko, Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, 2012, Iss. 4 (47), P. 282-288.
dc.relation.referencesen4. Krauze O. Marketynhovyi instrumentarii formuvannia spozhyvchoho popytu, O.Krauze, Galician economic bulletin, 2011, No 2(31), P. 183-189.
dc.relation.referencesen5. Vyshnevska N.M. Mekhanizm formuvannia popytu naselennia Ukrainy na prodovolchomu rynku: [Electronic resource], N.M. Vyshnevska, Access mode: irbis uv.gov.ua/.../
dc.identifier.citationenKreminsky Ya., Maliuta L. (2017) Osoblyvosti formuvannia popytu na produktsiiu kharchovoi promyslovosti z vykorystanniam marketynhovykh instrumentiv [Features of demand formation of food industry with the use of marketing instruments]. Materialy naukovo-praktychnoho seminaru "Osoblyvosti rozvytku sotsialnoho biznesu v umovakh intehratsiinykh peretvoren" (Tern., 17 October 2017), pp. 24-25 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали науково-практичного семінару „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
dc.citation.spage24
dc.citation.epage25
dc.citation.conferenceНауково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“
Koleksiyonlarda Görünür:Науково-практичний семінар „Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень“ (2017)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.