Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23194

Назва: Використання звуку в формуванні іміджу магазину, як інноваційна концепція маркетингу
Інші назви: Use of sound in formation of the store image, as an innovative marketing concept
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Пастущин, О. М.
Pinyak, I. L.
Pastushchin, O. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Піняк І. Л. Використання звуку в формуванні іміджу магазину, як інноваційна концепція маркетингу / І. Л. Піняк, О. М. Пастущин // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 239–240. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Pinyak I. L., Pastushchin O. M. (2017) Vykorystannia zvuku v formuvanni imidzhu mahazynu, yak innovatsiina kontseptsiia marketynhu [Use of sound in formation of the store image, as an innovative marketing concept]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 239-240 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Конференція/захід: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 16-лис-2017
Дата внесення: 25-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
УДК: 338
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 239-240
Початкова сторінка: 239
Кінцева сторінка: 240
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23194
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://buklib.net/books/25455/
http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
Перелік літератури: 1.Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу [Електронний ресурс]. – Режим доступуhttp://buklib.net/books/25455/
2.Створення позитивного іміджу та надійної репутації організації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
References: 1.Stvorennia imidzhu, rozrobka torhovoi marky, vyhody franchaizynhu [Electronic resource], Rezhym dostupuhttp://buklib.net/books/25455/
2.Stvorennia pozytyvnoho imidzhu ta nadiinoi reputatsii orhanizatsii [Electronic resource], Access mode: http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.