Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23194

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorПастущин, О. М.
dc.contributor.authorPinyak, I. L.
dc.contributor.authorPastushchin, O. M.
dc.coverage.temporal16-17 листопада 2017 року
dc.coverage.temporal16-17 November 2017
dc.date.accessioned2018-01-25T13:58:13Z-
dc.date.available2018-01-25T13:58:13Z-
dc.date.created2017-11-16
dc.date.issued2017-11-16
dc.identifier.citationПіняк І. Л. Використання звуку в формуванні іміджу магазину, як інноваційна концепція маркетингу / І. Л. Піняк, О. М. Пастущин // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 239–240. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.isbn978-966-305-086-7
dc.identifier.isbn978-966-305-087-4
dc.identifier.isbn978-966-305-088-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23194-
dc.format.extent239-240
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.relation.ispartofBook of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
dc.relation.urihttp://buklib.net/books/25455/
dc.relation.urihttp://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
dc.titleВикористання звуку в формуванні іміджу магазину, як інноваційна концепція маркетингу
dc.title.alternativeUse of sound in formation of the store image, as an innovative marketing concept
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338
dc.relation.references1.Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу [Електронний ресурс]. – Режим доступуhttp://buklib.net/books/25455/
dc.relation.references2.Створення позитивного іміджу та надійної репутації організації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
dc.relation.referencesen1.Stvorennia imidzhu, rozrobka torhovoi marky, vyhody franchaizynhu [Electronic resource], Rezhym dostupuhttp://buklib.net/books/25455/
dc.relation.referencesen2.Stvorennia pozytyvnoho imidzhu ta nadiinoi reputatsii orhanizatsii [Electronic resource], Access mode: http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
dc.identifier.citationenPinyak I. L., Pastushchin O. M. (2017) Vykorystannia zvuku v formuvanni imidzhu mahazynu, yak innovatsiina kontseptsiia marketynhu [Use of sound in formation of the store image, as an innovative marketing concept]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 239-240 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.volume3
dc.citation.spage239
dc.citation.epage240
dc.citation.conferenceⅥ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.