Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22220

ชื่อเรื่อง: Особливості маркетингу товарів промислового і спеціального призначення
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing features industrial and special purpose
ผู้แต่ง: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, R. V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Особливості маркетингу товарів промислового і спеціального призначення / Р. В. Федорович // Матеріали ⅩⅩ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 17-18 травня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 247–248. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Fedorovych R. V. (2017) Osoblyvosti marketynhu tovariv promyslovoho i spetsialnoho pryznachennia [Marketing features industrial and special purpose]. Materials of ⅩⅩ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 17-18 May 2017), pp. 247-248 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅩ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Conference/Event: ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
วันที่เผยแพร่: 18-พฤษ-2017
Date of entry: 1-พฤศ-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 травня 2017 року
17-18 May 2017
UDC: 339
Number of pages: 2
Page range: 247-248
Start page: 247
End page: 248
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22220
References (Ukraine): 1. Кардаш В.Я., Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана - 3. вид., доп. та перероб. / В.Я. Кардаш, М.Ю. Антонченко - К.: КНЕУ, 2006. - 248 с.
References (International): 1. Kardash V.Ya., Marketynhova tovarna polityka: Navch.-metod. posibnyk dlia samost. vyvchennia dystsypliny. Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi un-t im. Vadyma Hetmana - 3. vyd., dop. ta pererob., V.Ya. Kardash, M.Yu. Antonchenko - K., KNEU, 2006, 248 p.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
NKTNTU_2017_Fedorovych_R_V-Marketing_features_247-248.pdf535,44 kBAdobe PDFดู/เปิด
NKTNTU_2017_Fedorovych_R_V-Marketing_features_247-248.djvu27,76 kBDjVuดู/เปิด
NKTNTU_2017_Fedorovych_R_V-Marketing_features_247-248__COVER.jpg165,07 kBJPEGVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright