Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22220

Назва: Особливості маркетингу товарів промислового і спеціального призначення
Інші назви: Marketing features industrial and special purpose
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, R. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Федорович Р. В. Особливості маркетингу товарів промислового і спеціального призначення / Р. В. Федорович // Матеріали ⅩⅩ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 17-18 травня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 247–248. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Fedorovych R. V. (2017) Osoblyvosti marketynhu tovariv promyslovoho i spetsialnoho pryznachennia [Marketing features industrial and special purpose]. Materials of ⅩⅩ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 17-18 May 2017), pp. 247-248 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅩ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Конференція/захід: ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 18-тра-2017
Дата внесення: 1-лис-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 17-18 травня 2017 року
17-18 May 2017
УДК: 339
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 247-248
Початкова сторінка: 247
Кінцева сторінка: 248
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22220
Перелік літератури: 1. Кардаш В.Я., Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана - 3. вид., доп. та перероб. / В.Я. Кардаш, М.Ю. Антонченко - К.: КНЕУ, 2006. - 248 с.
References: 1. Kardash V.Ya., Marketynhova tovarna polityka: Navch.-metod. posibnyk dlia samost. vyvchennia dystsypliny. Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi un-t im. Vadyma Hetmana - 3. vyd., dop. ta pererob., V.Ya. Kardash, M.Yu. Antonchenko - K., KNEU, 2006, 248 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.