Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22202

Tytuł: Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємств
Inne tytuły: Key aspects of strategic programming industrial enterprises marketing management
Authors: Рожко, Н. Я.
Rozhko, N. YA.
Akcesoria: Тернопільський національеий технічний університет ім. І. Пулюя
Cytat: Рожко Н. Я. Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємств / Н. Я. Рожко // Матеріали ⅩⅩ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 17-18 травня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 224. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description: Rozhko N. YA. (2017) Osnovni aspekty stratehichnoho prohramuvannia marketynhovoho menedzhmentu promyslovykh pidpryiemstv [Key aspects of strategic programming industrial enterprises marketing management]. Materials of ⅩⅩ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 17-18 May 2017), pp. 224 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅩ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 18-maj-2017
Date of entry: 1-lis-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 травня 2017 року
17-18 May 2017
UDC: 339.13
Strony: 1
Zakres stron: 224
Główna strona: 224
Strona końcowa: 224
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22202
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi