กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22072

ชื่อเรื่อง: Роль сбытовой политики в деятельности молокоперерабатывающих предприятий в республике беларусь
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The role of the marketing policy in the activity of milk processing enterprises in the republic of belarus
ผู้แต่ง: Labkova, Oxana
Лабкова, Оксана
Affiliation: Могилевский государственный университет продовольствия, Республика Беларусь
Bibliographic description (Ukraine): Лабкова О. Роль сбытовой политики в деятельности молокоперерабатывающих предприятий в республике беларусь / Оксана Лабкова // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Стан і перспективи харчової науки та промисловості“, 11-12 жовтня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 59–60. — (Економічні аспекти, пріоритети та інновації у виробництві харчових продуктів).
Bibliographic description (International): Labkova O. (2017) Rol sbytovoi politiki v deiatelnosti molokopererabatyvaiushchikh predpriiatii v respublike belarus [The role of the marketing policy in the activity of milk processing enterprises in the republic of belarus]. Abstracts of the Ⅳ International Scientific and Technical Conference "State and Prospects of Food Science and Industry" (Tern., 11-12 october 2017), pp. 59-60 [in Russian].
Is part of: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Стан і перспективи харчової науки та промисловості“
Abstracts of the Ⅳ International Scientific and Technical Conference "State and Prospects of Food Science and Industry"
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна науково-технічна конференція „Стан і перспективи харчової науки та промисловості“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції „Стан і перспективи харчової науки та промисловості“
วันที่เผยแพร่: 11-ตุล-2017
Date of entry: 28-ตุล-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 11-12 жовтня 2017 року
11-12 october 2017
UDC: 358.1
Number of pages: 2
Page range: 59-60
Start page: 59
End page: 60
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22072
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅳ Міжнародна науково-технічна конференція „Стан і перспективи харчової науки та промисловості“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
SPHNP_2017_Labkova_O-The_role_of_the_marketing_59-60.pdf449,24 kBAdobe PDFดู/เปิด
SPHNP_2017_Labkova_O-The_role_of_the_marketing_59-60.djvu23,02 kBDjVuดู/เปิด
SPHNP_2017_Labkova_O-The_role_of_the_marketing_59-60__COVER.jpg180,08 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น