Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21818

Назва: Організаційна структура туристичної фірми
Інші назви: Organizational structure of travel companies
Автори: Адамчук, С.
Adamchuk, S.
Приналежність: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University
Бібліографічний опис: Адамчук С. Організаційна структура туристичної фірми / Адамчук С. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 3–5. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Adamchuk S. (2017) Orhanizatsiina struktura turystychnoi firmy [Organizational structure of travel companies]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 3-5 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Конференція/захід: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 25-кві-2017
Дата внесення: 26-лип-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
УДК: 338.486.22
Теми: туризм
туристичне підприємство
організаційна структура
організаційний дизайн
tourism
travel company
organizational structure
organizational design
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 3-5
Початкова сторінка: 3
Кінцева сторінка: 5
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21818
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Перелік літератури: 1. Дорожкіна Г. М. Цінова стратегія туристичного підприємства / Г. М. Дорожкіна // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Серія «Економічні науки». – Кременчук: КрНУ, 2014. – №1 (3).– C. 141-148.
2. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу / Т. І. Ткаченко. – К.: КНТЕУ, 2006. – 537 с.
3. Хоменко М. М. Формування структур управління підприємств туристичного бізнесу. / М.М. Хоменко. // Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. – Випуск 3/2015 (92). – Частина 2. – С. 72–77.
4. Холловей Дж. Туристический бизнес / Дж. К. Холловей, Н. Тейлор – К.: Знання, 2007. – 798 с.
References: 1. Dorozhkina H. M. Tsinova stratehiia turystychnoho pidpryiemstva, H. M. Dorozhkina, Visnyk Kremenchutskoho natsionalnoho universytetu imeni Mykhaila Ostrohradskoho. Seriia "Ekonomichni nauky", Kremenchuk: KrNU, 2014, No 1 (3), P. 141-148.
2. Tkachenko T.I. Stalyi rozvytok turyzmu: teoriia, metodolohiia, realii biznesu, T. I. Tkachenko, K., KNTEU, 2006, 537 p.
3. Khomenko M. M. Formuvannia struktur upravlinnia pidpryiemstv turystychnoho biznesu., M.M. Khomenko., Visnyk KrNU imeni Mykhaila Ostrohradskoho, Issue 3/2015 (92), Part 2, P. 72–77.
4. Khollovei Dzh. Turisticheskii biznes, Dzh. K. Khollovei, N. Teilor – K., Znannia, 2007, 798 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.