กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21212

Título : Механізми та методи психологічного впливу в рекламі
Otros títulos : Mechanisms and methods of psychological influence in advertising
Autor : Драганчук, Аліна
Draganchuk, Alina
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Драганчук А. Механізми та методи психологічного впливу в рекламі / Аліна Драганчук // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 142–144. — (Секція 4. Соціально-психологічні аспекти в бізнесі).
Bibliographic description (International): Draganchuk A. (2017) Mekhanizmy ta metody psykholohichnoho vplyvu v reklami [Mechanisms and methods of psychological influence in advertising]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 142-144 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Fecha de publicación : 27-abr-2017
Date of entry: 16-jun-2017
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
UDC: 159.9
Number of pages: 3
Page range: 142-144
Start page: 142
End page: 144
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21212
Copyright owner: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.