Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21035

Назва: Аналіз в управлінні збутовою політикою підприємства
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Бібліографічний опис: Федорович Р. В. Аналіз в управлінні збутовою політикою підприємства / Федорович Р. В. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 234–249.
Bibliographic description: Fedorovich R. V. (2017) Analiz v upravlinni zbutovoiu politykoiu pidpryiemstva. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 234-249 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Журнал/збірник: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
Дата публікації: 21-лют-2017
Дата внесення: 9-чер-2017
Видавництво: ФО-П Шпак В. Б
FO-P Shpak V. B
Кількість сторінок: 16
Діапазон сторінок: 234-249
Початкова сторінка: 234
Кінцева сторінка: 249
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21035
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.kntu.kr.ua/doc/zb_22(2)_ekon/stat_20_1/02.pdf
Перелік літератури: 1. Балабанова Л. В., Управління збутовою політикою. Навч. посіб. / Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна – К.: Центр учбової літератури,. 2011. – 240 с.
2. Гамалій В.Ф., Сучасні проблеми збутової політики українських підприємств [Електронний ресурс]// В.Ф.Гамалій, С.А. Романчук, І.В. Фабрика, – Режим доступу: http://www.kntu.kr.ua/doc/zb_22(2)_ekon/stat_20_1/02.pdf
3. Економічний аналіз. Навчальний посібник. Серединська В.М., агородна О.М., Федорович Р.В. - Тернопіль// Астон. -2010. – 538 с.
4. Загородна О.М. Діагностування проблемних зон виробничо-збутової діяльності за ключовими індикаторами її оцінки.//О.М. Загородна, І.В. Спільник. Проблеми та перспективи розвитку теорії і практики обліку, контролю, економічного аналізу і статистики: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – Тернопіль, 5 грудня 2014 року. – Тернопіль: ТНЕУ, 2014 - C. 48-50.
5. Казакова Н.А. Современный стратегичесикй анализ/ Н.А. Казакова. – М.: Издательство Юрайт, 2015. – 500с.
6. Кардаш В.Я., Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана - 3. вид., доп. та перероб. /В.Я. Кардаш, М.Ю. Антонченко -К.: КНЕУ, 2006.-248с.
7. Маркетингова товарна політика : підручник / Н.О. Криковцева, Л.Г. Саркисян, О.Ю. Біленький , Н.В. Кортельова ; за ред.. Н.О. Крриковцевої. _ К.: Знання, 2012. – 183 с.
8. Ноздрева Р. Маркетинг: как побеждать на рынке./Р. Ноздрева, Л. Цыгичко. Из-во Финансы и статистика, 1991г.,- 304 с.
9. Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навчальний посібник. - 3-тє вид., випр. і доп. - Київ : "Знання", 2007. - 668 с. - (Вища освіта ХХІ століття).
10. Спільник І.В. Аналіз ефективності збутової діяльності// І.В. Спільник, О.М. Загородна. Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; ред. кол.: В.А. Дерій (голов. ред.) та ін.– Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка» 2016. – Вип. 24.- № 2 C.130-140.
11. Шканова О.М. Маркетингова товарна політика : Навч. Посібник. – К., МАУП, 2003. – 157 с.
12. Шпилик С. Управління збутовою діяльністю підприємства / С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №4(37). — с.88-95.
References: 1. Balabanova L. V., Upravlinnia zbutovoiu politykoiu. tutorial, L.V. Balabanova, Yu.P. Mytrokhina – K., Centre of Educational Literature,. 2011, 240 p.
2. Hamalii V.F., Suchasni problemy zbutovoi polityky ukrainskykh pidpryiemstv [Electronic resource]// V.F.Hamalii, S.A. Romanchuk, I.V. Fabryka, Access mode: http://www.kntu.kr.ua/doc/zb_22(2)_ekon/stat_20_1/02.pdf
3. Ekonomichnyi analiz. Navchalnyi posibnyk. Seredynska V.M., ahorodna O.M., Fedorovych R.V, Ternopil// Aston. -2010, 538 p.
4. Zahorodna O.M. Diahnostuvannia problemnykh zon vyrobnycho-zbutovoi diialnosti za kliuchovymy indykatoramy yii otsinky.//O.M. Zahorodna, I.V. Spilnyk. Problemy ta perspektyvy rozvytku teorii i praktyky obliku, kontroliu, ekonomichnoho analizu i statystyky: materialy Mizhnar. nauk.-prakt. konf, Ternopil, 5 hrudnia 2014 roku, Ternopil: TNEU, 2014 - P. 48-50.
5. Kazakova N.A. Sovremennyi stratehichesiki analiz/ N.A. Kazakova, M., Izdatelstvo Iurait, 2015, 500p.
6. Kardash V.Ya., Marketynhova tovarna polityka: Navch.-metod. posibnyk dlia samost. vyvchennia dystsypliny. Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi un-t im. Vadyma Hetmana - 3. vyd., dop. ta pererob. /V.Ya. Kardash, M.Yu. Antonchenko -K., KNEU, 2006.-248p.
7. Marketynhova tovarna polityka : pidruchnyk, N.O. Krykovtseva, L.H. Sarkysian, O.Yu. Bilenkyi , N.V. Kortelova ; ed.. N.O. Krrykovtsevoi. _ K., Znannia, 2012, 183 p.
8. Nozdreva R. Marketinh: kak pobezhdat na rynke./R. Nozdreva, L. Tsyhichko. Iz-vo Finansy i statistika, 1991y., 304 p.
9. Savytska H.V. Ekonomichnyi analiz diialnosti pidpryiemstva: Navchalnyi posibnyk, 3-tie vyd., vypr. i dop, Kyiv : "Znannia", 2007, 668 p, (Vyshcha osvita KhKhI stolittia).
10. Spilnyk I.V. Analiz efektyvnosti zbutovoi diialnosti// I.V. Spilnyk, O.M. Zahorodna. Ekonomichnyi analiz: zb. nauk. prats, Ternopilskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet; red. kol., V.A. Derii (holov. red.) and other– Ternopil: Vydavnycho-polihrafichnyi tsentr Ternopilskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu "Ekonomichna dumka" 2016, Iss. 24, No 2 P.130-140.
11. Shkanova O.M. Marketynhova tovarna polityka : Navch. Posibnyk, K., MAUP, 2003, 157 p.
12. Shpylyk S. Upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva, S.Shpylyk, Galician economic bulletin, 2012, No 4(37), P.88-95.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.