Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21031

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна
dc.date.accessioned2017-06-09T10:45:37Z-
dc.date.available2017-06-09T10:45:37Z-
dc.date.created2017-02-21
dc.date.issued2017-02-21
dc.identifier.citationСерединська В. М. Метод сум в аналізі конкурентоспроможності продукції / Серединська В. М. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія. — Терн. : ФО-П Шпак В. Б, 2017. — С. 195–204.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21031-
dc.format.extent195-204
dc.language.isouk
dc.publisherФО-П Шпак В. Б
dc.publisherFO-P Shpak V. B
dc.relation.ispartofТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
dc.titleМетод сум в аналізі конкурентоспроможності продукції
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.format.pages10
dc.relation.references1. Буркинский А.В. Конкурентоспособность продукции предприятия / А.В.Буркинский, Е.В.Лазарева, И.Н.Агеева – Одесса: ИПРЭЭИ НАН Украины. — 2002. -132с.
dc.relation.references2. Фатхутдінов Р.А. Конкурентоспроможність:економіка, стратегія, управління./ Р.А. Фатхутдінов – М.:ИНФРА – М. 2000. – 132 с.
dc.relation.references3. Данько Т.П. Управління маркетингом: Підручник. Вид. 2-ге, перероб. і доп./ Т.П. Данько. – М.:Инфра, - 2001. – 334с.
dc.relation.referencesen1. Burkinskii A.V. Konkurentosposobnost produktsii predpriiatiia, A.V.Burkinskii, E.V.Lazareva, I.N.Aheeva – Odessa: IPREEI NAN Ukrainy, 2002. -132p.
dc.relation.referencesen2. Fatkhutdinov R.A. Konkurentospromozhnist:ekonomika, stratehiia, upravlinnia./ R.A. Fatkhutdinov – M.:YNFRA – M. 2000, 132 p.
dc.relation.referencesen3. Danko T.P. Upravlinnia marketynhom: Pidruchnyk. Vyd. 2-he, pererob. i dop./ T.P. Danko, M.:Ynfra, 2001, 334p.
dc.identifier.citationenSeredinska V. M. (2017) Metod sum v analizi konkurentospromozhnosti produktsii. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii : monograph (Tern.), pp. 195-204 [in Ukrainian].
dc.citation.journalTitleТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія
dc.citation.spage195
dc.citation.epage204
Розташовується у зібраннях:Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.