Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Tytuł: Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Authors: Семенюк, Світлана Богданівна
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту за спеціальністю «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : С.Б. Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016.- 24 с.
Data wydania: 1-lis-2016
Date of entry: 23-maj-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Strony: 28
Abstract: Виконання студентами курсової роботи з дисципліни «Інформаційний маркетинг» є складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної роботи студентів і неодмінною умовою допуску до здачі заліку. Окрім того, курсова робота покликана підготувати студентів до підсумкової стадії навчання в університеті – дипломного проектування.
Opis: Курсова робота виконується студентами спеціальності «Маркетинг» в рамках вивчення дисципліни «Інформаційний маркетинг». Текст курсової роботи узагальнює підсумки роботи студента протягом семестру над обраною темою.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20749
Typ zawartości: Learning Object
Występuje w kolekcjach:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
методичні вказівки до курсових робіт.doc186 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora