Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоренький, Юрій Любомирович | uk |
dc.contributor.author | Skorenkyy, Yuriy | uk |
dc.coverage.temporal | 13-16 травня 2014 року | uk |
dc.coverage.temporal | 13-16 May 2014 | uk |
dc.date.accessioned | 2016-02-01T10:29:03Z | - |
dc.date.available | 2016-02-01T10:29:03Z | - |
dc.date.created | 2014-05-13 | uk |
dc.date.issued | 2014-05-13 | uk |
dc.identifier.citation | Skorenkyy Y. Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum / Yuriy Skorenkyy // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“, 13-16 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 48-51. — (Організація навчального процесу для студентів-іноземців). | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-305-060-7 | uk |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399 | - |
dc.format.extent | 48-51 | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | ТНТУ | uk |
dc.publisher | TNTU | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“ | uk |
dc.relation.ispartof | Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" | uk |
dc.relation.uri | http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna | uk |
dc.relation.uri | http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590 | uk |
dc.relation.uri | http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed | uk |
dc.relation.uri | http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/ | uk |
dc.relation.uri | http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf | uk |
dc.relation.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; | uk |
dc.relation.uri | http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html | uk |
dc.relation.uri | http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf | uk |
dc.title | Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum | uk |
dc.title.alternative | Впровадження методичних здобутків масових відкритих онлайн курсів у навчальну програму українського університету | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014 | uk |
dc.coverage.placename | Україна, Тернопіль | uk |
dc.coverage.placename | Ukraine, Ternopil | uk |
dc.subject.udc | 378.1 | uk |
dc.relation.references | 1. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report – Brussels: Eurydice, 2012.– Available at http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna Process Implementation Report.pdf | uk |
dc.relation.references | 2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0 // Nature. – 2013. – Vol. 495. – p. 160-163. – Available at http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590. | uk |
dc.relation.references | 3. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013. – Available at http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed. | uk |
dc.relation.references | 4. The Times Higher Education World Reputation Rankings 2014 - Thomson Reuters, 2014. - Available at http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/ | uk |
dc.relation.references | 5. Sandeen C. Assessment’s Place in the New MOOC World // Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013). – Available at http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf | uk |
dc.relation.references | 6. Skorenkyy Yu. Massive online open courses: effective practices – Practical aspects of distant learning seminar – Ternopil, 2013. – Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html [in Ukrainian]. | uk |
dc.relation.references | 7. Edelstein R. J., Douglass J.A. Comprehending International Initiatives of Universities // Research & Occasional Paper Series CSHE 19.12. University of California, Berkeley, 2012. – Available at http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf | uk |
dc.relation.referencesen | 1. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report – Brussels: Eurydice, 2012, Available at http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna Process Implementation Report.pdf | uk |
dc.relation.referencesen | 2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0, Nature, 2013, Vol. 495, p. 160-163, Available at http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590. | uk |
dc.relation.referencesen | 3. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013, Available at http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed. | uk |
dc.relation.referencesen | 4. The Times Higher Education World Reputation Rankings 2014 - Thomson Reuters, 2014, Available at http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/ | uk |
dc.relation.referencesen | 5. Sandeen C. Assessment’s Place in the New MOOC World, Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013), Available at http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf | uk |
dc.relation.referencesen | 6. Skorenkyy Yu. Massive online open courses: effective practices – Practical aspects of distant learning seminar – Ternopil, 2013, Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html [in Ukrainian]. | uk |
dc.relation.referencesen | 7. Edelstein R. J., Douglass J.A. Comprehending International Initiatives of Universities, Research & Occasional Paper Series CSHE 19.12. University of California, Berkeley, 2012, Available at http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf | uk |
dc.identifier.citationen | Skorenkyy Y. (2014) Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum. Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" (Tern., 13-16 May 2014), pp. 48-51 [in English]. | uk |
dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна | uk |
dc.contributor.affiliation | Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine | uk |
dc.citation.journalTitle | Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“ | uk |
dc.citation.spage | 48 | uk |
dc.citation.epage | 51 | uk |
dc.citation.conference | Міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“ | uk |
Appears in Collections: | Конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в європейському освітньому просторі“ (2014) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Conf_2014_Skorenkyy_Y-Incorporation_of_massive_48-51.pdf | 572,44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Conf_2014_Skorenkyy_Y-Incorporation_of_massive_48-51.djvu | 62,8 kB | DjVu | View/Open | |
Conf_2014_Skorenkyy_Y-Incorporation_of_massive_48-51__COVER.jpg | 185,51 kB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.