Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7719

Tytuł: Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингу
Inne tytuły: Concept and significance of ecolabelling in ecological marketing
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Oksentyuk, Bohdana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. А. Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингу / Богдана Оксентюк // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 113-115. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Oksentyuk B. (2014) Poniattia ta znachennia ekomarkuvannia v systemi ekolohichnoho marketynhu [Concept and significance of ecolabelling in ecological marketing]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 113-115 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 21-maj-2014
Date of entry: 27-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 21-22 травня 2014 року
UDC: 339.13
Zakres stron: 113-115
Główna strona: 113
Strona końcowa: 115
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7719
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi