Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7713

Title: Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики
Other Titles: Marketing analysis of commodity innovation policy
Authors: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О. Д. Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики / Ольга Дячун // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 104-106. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Dyachun O. (2014) Marketynhovyi analiz tovarnoi innovatsiinoi polityky [Marketing analysis of commodity innovation policy]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 104-106 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Issue Date: 21-Μαΐ-2014
Date of entry: 27-Ιαν-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 339.13
Page range: 104-106
Start page: 104
End page: 106
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7713
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα