Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7709

Título : Особливості інтернет-маркетингу на ринку промислових товарів
Otros títulos : Features of internet marketing in the business-to-business market
Autor : Війтович, Назар
Viytovych, Nazar
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Війтович Н. Особливості інтернет-маркетингу на ринку промислових товарів / Назар Війтович // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 98-99. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Viytovych N. (2014) Osoblyvosti internet-marketynhu na rynku promyslovykh tovariv [Features of internet marketing in the business-to-business market]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 98-99 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Fecha de publicación : 21-may-2014
Date of entry: 27-ene-2016
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 658.8
Page range: 98-99
Start page: 98
End page: 99
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7709
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.