Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7584

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівнаuk
dc.contributor.authorBurlitska, Oksanauk
dc.coverage.temporal27 березня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal27 March 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-27T12:39:58Z-
dc.date.available2016-01-27T12:39:58Z-
dc.date.created2015-03-27uk
dc.date.issued2015-03-27uk
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Теоретичні аспекти мерчандайзингу / Оксана Бурліцька // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 25-26.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7584-
dc.format.extent25-26uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“uk
dc.titleТеоретичні аспекти мерчандайзингуuk
dc.title.alternativeThe theoretical aspects of merchandizinguk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338.23.31uk
dc.relation.references1. Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2004. - 280 с. - (Управление продажами). - ISBN 5-93890-008-uk
dc.relation.references2. Канаян, К. Мерчандайзинг [Текст] / К. Канаян. - Москва : РИП-холдинг, 2002. -234 с. - ISBN 5-900045-29-3.uk
dc.relation.references3. Рамазанов, И. А. Мерчендайзинг в торговом бизнесе [Текст] : учебное пособие / И.А. Рамазанов. - М. : Деловая литература, 2002. - 112 с. : рис., табл. - ISBN 5-93211-016-3.uk
dc.relation.references4. Снегирева, В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям [Текст] : учебное пособие / В. Снегирева. - СПб. : Питер, 2007. - 416 с. : ил. - ISBN 5-469-00398-1.uk
dc.relation.referencesen1. Vellkhoff, A. Merchandaizinh: effektivnye instrumenty i upravlenie tovarnymi katehoriiami [Text], A. Vellkhoff, Zh.-E. Masson, M. : Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2004, 280 p, (Upravlenie prodazhami), ISBN 5-93890-008-uk
dc.relation.referencesen2. Kanaian, K. Merchandaizinh [Text], K. Kanaian, Moskva : RIP-kholdinh, 2002. -234 p, ISBN 5-900045-29-3.uk
dc.relation.referencesen3. Ramazanov, I. A. Merchendaizinh v torhovom biznese [Text] : uchebnoe posobie, I.A. Ramazanov, M. : Delovaia literatura, 2002, 112 p. : ris., tabl, ISBN 5-93211-016-3.uk
dc.relation.referencesen4. Snehireva, V. Roznichnyi mahazin. Upravlenie assortimentom po tovarnym katehoriiam [Text] : uchebnoe posobie, V. Snehireva, SPb. : Piter, 2007, 416 p. : il, ISBN 5-469-00398-1.uk
dc.identifier.citationenBurlitska O. (2015) Teoretychni aspekty merchandaizynhu [The theoretical aspects of merchandizing]. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 25-26 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“uk
dc.citation.spage25uk
dc.citation.epage26uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“uk
Ebben a gyűjteményben:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!