Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6564

ชื่อเรื่อง: Контроль знань студентів у системі Moodle при вивченні теорії чисел
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Knowledge control in the system Moodle when studying number theory
ผู้แต่ง: Акіншина, Світлана М.
Affiliation: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, svetilka.sveta@yandex.ua
Bibliographic description (Ukraine): Акіншина С. М. Контроль знань студентів у системі Moodle при вивченні теорії чисел / Світлана М. Акіншина // FOSS Lviv 2013, 18-21 квітня 2013 р. — Львів, 2013 — С. 7-8.
Bibliographic description (International): Akinshyna S. M. (2013) Kontrol znan studentiv u systemi Moodle pry vyvchenni teorii chysel [Knowledge control in the system Moodle when studying number theory]. FOSS Lviv 2013 (Ukraine, Lviv, 18-21 April 2013), pp. 7-8 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції FOSS Lviv 2013
Proceedings of the third international scientific and practical conference FOSS Lviv 2013
วันที่เผยแพร่: 18-เมษ-2013
Date of entry: 22-ธัน-2015
Place of the edition/event: Україна, Львів
Ukraine, Lviv
Temporal Coverage: 18-21 квітня 2013 р.
18-21 April 2013
Page range: 7-8
บทคัดย่อ: У статті обґрунтовується необхідність використання тестової технології для контролю знань студентів з теорії чисел. Розглянуто можливості системи управління навчальними ресурсами Moodle щодо контролю знань студентів на прикладі теми „Числові конгруенції та класи лишків“.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6564
ISBN: 978-966-2598-14-8
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:FOSS Lviv 2013

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
FOSSLviv_2013_Akinshyna_S_M-Knowledge_control_in_the_7-8.pdf88,06 kBAdobe PDFดู/เปิด
FOSSLviv_2013_Akinshyna_S_M-Knowledge_control_in_the_7-8.djvu23,61 kBDjVuดู/เปิด
FOSSLviv_2013_Akinshyna_S_M-Knowledge_control_in_the_7-8__COVER.png513,57 kBimage/pngดู/เปิด


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.