Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/617
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЛяхта, Оксана-
dc.date.accessioned2010-11-12T11:29:59Z-
dc.date.available2010-11-12T11:29:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationО.Ляхта. Життєвий цикл товару / О.Ляхта // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 79-84. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/617-
dc.description.abstractКожне підприємство прагне покращувати свої позиції на ринку. Так, як товар є ефективним засобом дії на ринок та джерелом прибутку, то і виробнику, і спеціалістам-маркетологам слід враховувати попит споживача при створенні товару та покращувати його складові для збільшення прибутковості підприємства. В даній статті запропоновано удосконалену методику аналізу ефективності використання товару, в аспекті маркетингової характеристики з метою збільшення виробництва, обсягів збуту та покращення ринкових позицій підприємства.uk
dc.description.abstractEvery enterprise aspires to improve its positions on the market. As goods are effective means of action on the market and a source of profits, so both producers and specialists marketers should take into consideration consumers wants and needs and improve all ingredients of goods to increase profits. In this article improved methods of analyzing the effectiveness of the usage of goods in the aspect of marketing characteristics are offered with the purpose of increasing the productivity, range of selling goods and improving marketing positions of enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectтактикаuk
dc.subjectринок виробникаuk
dc.subjectмодифікаціїuk
dc.subjectетапи ЖЦТuk
dc.subjectвпровадженняuk
dc.subjectзростанняuk
dc.subjectзрілістьuk
dc.subjectспад попиту на товарuk
dc.subjectкомплекс маркетингових послугuk
dc.subjectрозподіл товаруuk
dc.subjectспоживчі властивостіuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectстратегічні підходиuk
dc.subjectмодифікація ринкуuk
dc.subjectмодифікація комплексуuk
dc.titleЖиттєвий цикл товаруuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc732.51uk
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.