Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/611
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorЮзьвак, Людмила-
dc.date.accessioned2010-11-12T11:08:24Z-
dc.date.available2010-11-12T11:08:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛ.Юзьвак. Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи/ Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 99-104 — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/611-
dc.description.abstractРозглядаються основні проблеми функціонування фірм-виробників металопластикових вікон в умовах кризи, проведено аналітичний огляд особливостей планування маркетингу, запропоновано застосування маркетингового iнструментарiю для рацiонального використання ринкового потенцiалу.uk
dc.description.abstractThe basic problems of functioning of firms-producers of metaloplastikovikh windows are examined in the conditions of crisis, the state-of-the-art review of features of planning of marketing is conducted, application of marketing tool is offered for the rational use of market potential.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectтенденція ринкуuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectфірма-виробник метаплопластикових віконuk
dc.subjectпрограма маркетингуuk
dc.titleОсобливості планування маркетингу фірми в умовах кризиuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.339uk
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.