Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/611
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorЮзьвак, Людмила-
dc.date.accessioned2010-11-12T11:08:24Z-
dc.date.available2010-11-12T11:08:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛ.Юзьвак. Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи/ Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 99-104 — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/611-
dc.description.abstractРозглядаються основні проблеми функціонування фірм-виробників металопластикових вікон в умовах кризи, проведено аналітичний огляд особливостей планування маркетингу, запропоновано застосування маркетингового iнструментарiю для рацiонального використання ринкового потенцiалу.uk
dc.description.abstractThe basic problems of functioning of firms-producers of metaloplastikovikh windows are examined in the conditions of crisis, the state-of-the-art review of features of planning of marketing is conducted, application of marketing tool is offered for the rational use of market potential.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectтенденція ринкуuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectфірма-виробник метаплопластикових віконuk
dc.subjectпрограма маркетингуuk
dc.titleОсобливості планування маркетингу фірми в умовах кризиuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.339uk
Aparece en las colecciones: Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.