กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5596
ชื่อเรื่อง: | Оцінка впливу дорнування отворів на довговічність елементів крила транспортного літака |
ชื่อเรื่องอื่นๆ: | Estimation of influence of burnishing holes on the durability of elements of transport aircraft wing |
ผู้แต่ง: | Гладьо, Сергій Володимирович |
Bibliographic description (Ukraine): | Glado S. Estimation of influence of burnishing holes on the durability of elements of transport aircraft wing - Manuscript Dissertation is submitted for the scientific degree of Candidate of Sciences (Enginireeng) sciences, in specialty 01.02.04 - "Mechanics of deformabe solids". - Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University, Ternopil, 2014. |
วันที่เผยแพร่: | เมษ-2015 |
Date of entry: | 29-เมษ-2015 |
สำนักพิมพ์: | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя |
Science degree: | кандидат технічних наук |
Level thesis: | кандидатська дисертація |
Code and name of the specialty: | 01.02.04 – механіка деформівного твердого тіла |
Defense council: | Спеціалізована вчена рада Д58.052.01 |
Institution defense: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
UDC: | 620.16 539.42 539.43 |
คำสำคัญ: | алюмінієвий сплав Д16чТ натяг дорнування тріщиностійкість мікромеханізми руйнування втомна довговічність |
บทคัดย่อ: | Гладьо С.В. Оцінка впливу дорнування отворів на довговічність елементів крила транспортного літака – рукопис Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 01.02.04 – «Механіка деформівного твердого тіла». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2014. Дисертацію присвячено виявленню основних закономірностей впливу відносного натягу дорнування (i=1%,2%,3%) та діаметру отвору (d=8 мм,10 мм,12 мм) на циклічну тріщиностійкість пластин із алюмінієвого сплаву Д16чТ і розробці методики прогнозування втомної довговічності силових конструктивних елементів крила транспортного літака. Встановлено, що довговічність пластин до зародження втомної тріщини довжиною 0,25 мм від отвору діаметром 8 мм та 10 мм за натягу дорнування i=1% підвищується у 1,5-3 разів проти недорнованих пластин з отворами. Аналогічна залежність спостерігається для дорнування з натягом i=2%. З подальшим підвищенням натягу дорнування (до i=3%) довговічність до зародження втомної тріщини підвищується у 7-10 разів проти недорнованих пластин з отворами. Обґрунтовані критерії циклічної міцності силових конструктивних елементів із зміцненими функціональними отворами. Основними критеріями для прогнозування довговічності пластин із дорнованими отворами діаметром 8 мм та 10 мм вибрано розмах напружень на циліндричній поверхні отвору ∆σ_yy та розмах напружень на відстані, що дорівнює зоні передруйнування d^* від циліндричній поверхні отвору ∆σ_yy^*. Розроблено конструктивно-технологічні рекомендації для підвищення втомної довговічності силових конструктивних елементів крила транспортного літака. Для отворів діаметром 8 мм, 10 мм та 12 мм оптимальним є натяг дорнування 3%. За рахунок значних пластичних деформацій досягаються високі залишкові напруження стиску на ділянці біля отвору, що значно зменшує напруження розтягу при циклічному навантажуванні. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5596 |
Content type: | Thesis |
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล: | 01.02.04 – механіка деформівного твердого тіла |
แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม | รายละเอียด | ขนาด | รูปแบบ | |
---|---|---|---|---|
dis_SergiiGlado.pdf | 2,38 MB | дисертація | ดู/เปิด | |
aref_SergiiGlado.pdf | 541,57 kB | автореферат | ดู/เปิด | |
dis_SergiiGlado.djvu | 3,09 MB | DjVu | ดู/เปิด | |
dis_SergiiGlado__COVER.png | 100,71 kB | image/png | ดู/เปิด | |
aref_SergiiGlado.djvu | 273,72 kB | DjVu | ดู/เปิด | |
vidg_1op_SergiiGlado.pdf | 134,66 kB | Adobe PDF | ดู/เปิด | |
vidg_2op_SergiiGlado.pdf | 345,59 kB | Adobe PDF | ดู/เปิด |
รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น