Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4325

Назва: Пневмогідравлічний пристрій приводу транспортного засобу
Інші назви: Pneumohydraulic servo drive of vehicle
Пневмогидравлический усилитель привода транспортного средства
Автори: Кривий, Петро Дмитрович
Крупа, Володимир Васильович
Кушпіль, Володимир Степанович
Островський, Максим Ігорович
Krupa, Volodymyr Vasyliovych
Kryvyi, Petro Dmytrovych
Kushpil, Volodymyr Stepanovych
Ostrovskyi, Maksym Ihorovych
Кривой, Петр Дмитриевич
Крупа, Владимир Васильевич
Кушпиль, Владимир Степанович
Островский, Максим Игоревич
Бібліографічний опис: Патент 81349 UA, МПК B60K 23/00. Пневмогідравлічний пристрій приводу транспортного засобу [Текст] / Островський Максим Ігорович, Кривий Петро Дмитрович, Кушпіль Володимир Степанович, Крупа Володимир Васильович (Україна) - опубл. 25.06.2013.
Patent 81349 UA, MPK B60K 23/00. Pneumohydraulic servo drive of vehicle [Text] / Ostrovskyi Maksym Ihorovych, Kushpil Volodymyr Stepanovych, Kryvyi Petro Dmytrovych, Krupa Volodymyr Vasyliovych (Ukraine) - publ. 25.06.2013.
Патент 81349 UA, МПК B60K 23/00. Пневмогидравлический усилитель привода транспортного средства [Текст] / Островский Максим Игоревич, Кушпиль Владимир Степанович, Кривой Петр Дмитриевич, Крупа Владимир Васильевич (Украина) - опубл. 25.06.2013.
Дата публікації: 25-чер-2013
Дата внесення: 24-вер-2014
Теми: B60K 23/00
розміщення або монтаж пристроїв для керування трансмісіями і їх елементами, не віднесені до інших рубриках
Короткий огляд (реферат): Пневмогідравлічний підсилювач приводу транспортного засобу, що має корпус силового елемента, блок керування, який містить слідкуючий пристрій, що утворює з корпусом блоку керування гідравлічну порожнину, пневматичну порожнину, яка утворена слідкувальним пристроєм, в якому є центральний ненаскрізний і радіальні отвори, корпусом блока керування та двосідловим клапаном, силовий елемент, в якому гідравлічний та пневматичний поршні утворюють з корпусом силового елемента також гідравлічну і пневматичну порожнини, зв’язані з відповідними порожнинами блока керування каналами, виконаними у корпусі або трубопроводами, і поршні силового елемента, закріплені на спільному штоці, а між штоком і приводним елементом включення зчеплення розміщено штовхач, виконаний з можливістю осьового переміщення разом з штоком зчепленням і торець цього штока з боку штовхача винесено за торцеву стінку силового елемента, а шток ущільнено в торцевій стінці силового елемента за допомогою брудознімача, манжети або гумового кільця, який відрізняється тим, що в осьовому отворі штока на відстані 0,1-2 його діаметра від торця виконані канавки, в які встановлено брудознімачі, манжети або гумові кільця, а діаметр центрального отвору двосідлового клапана визначається з умови:
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/4325
Інші ідентифікатори: 81349
Власник авторського права: ® Островський Максим Ігорович, Кривий Петро Дмитрович, Кушпіль Володимир Степанович, Крупа Володимир Васильович
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:2013
Наукові публікації працівників кафедри конструювання верстатів, інструментів та машин



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.