Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гевко, Іван Богданович | uk |
dc.contributor.author | Матвійчук, Анатолій Васильович | uk |
dc.contributor.author | Михайлишин, Володимир Іванович | uk |
dc.contributor.author | Hevko, Ivan Bohdanovych | uk |
dc.contributor.author | Matviichuk, Anatolii Vasyliovych | uk |
dc.contributor.author | Гевко, Иван Богданович | uk |
dc.contributor.author | Матвийчук, Анатолий Васильевич | uk |
dc.date.accessioned | 2014-09-24T12:55:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-24T12:55:02Z | - |
dc.date.created | 2003-02-17 | uk |
dc.date.issued | 2003-02-17 | uk |
dc.identifier | 53992 | uk |
dc.identifier.citation | Патент 53992 UA, МПК B26D 1/00. Верстат для порізки відпрацьованих автотракторних шин [Текст] / Матвійчук Анатолій Васильович, Гевко Іван Богданович, Михайлишин Володимир Іванович (Україна) - опубл. 17.02.2003. | uk |
dc.identifier.citation | Patent 53992 UA, MPK B26D 1/00. The machine tool for cutting of used car and tractor tyres [Text] / Hevko Ivan Bohdanovych, Matviichuk Anatolii Vasyliovych (Ukraine) - publ. 17.02.2003. | uk |
dc.identifier.citation | Патент 53992 UA, МПК B26D 1/00. Станок для порізки резки отработанных автотракторных шин [Текст] / Гевко Иван Богданович, Матвийчук Анатолий Васильевич (Украина) - опубл. 17.02.2003. | uk |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3873 | - |
dc.description.abstract | Верстат для порізки відпрацьованих автотракторних шин, який виконаний у вигляді рами, механізму базування, затискного і різального механізмів, механізмів приводу і подачі інструментів і шини, який відрізняється тим, що механізм базування шини виконаний у вигляді двох опорно-сферичних роликів, які мають форму, аналогічну внутрішньому профілю автотракторної шини, між опорно-сферичними роликами в центральній частині по радіусу шини встановлено опорно-різальний ролик з паралельними осями між собою, два опорно-сферичних і один опорно-різальний ролик жорстко встановлені на опорні вали з можливістю обертання по колу, причому кінці опорних валів вставлені в кронштейни, на лівих кінцях опорно-сферичних роликів жорстко встановлені привідні зірочки, а кронштейни виконані у вигляді двох плоских напівкруглих зрізаних секторів, які паралельні один до одного і встановлені на відстані довжини опорно-сферичних роликів, і жорстко з’єднаних у верхній частині, а до підставки кронштейни прикріплені нерухомо, привід опорно-сферичних роликів і опорно-різального ролика здійснено за допомогою ланцюгової передачі, привідних і натяжних зірочок, черв’ячного мотор-редуктора, який встановлено у нижній частині рами на підставці, напроти двох опорно-сферичних роликів зовні шини встановлені центрувально-притискні ролики, які виконані у вигляді двох зрізаних профільних конусів і розміщені на валу меншими діаметрами до середини, лівий із притискних роликів жорстко закріплений до вала, а правий має можливість осьового переміщення з наступною його жорсткою фіксацією, причому конусні профілі є аналогічними зовнішнім профілям шини і є з нею у взаємодії, причому центрувально-притискні ролики жорстко з’єднані з механізмом затиску з можливістю вертикального переміщення і регулювання величини його зусилля і можливістю провертання навколо осі, причому центрувально-притискні ролики жорстко з’єднані з силовими циліндрами, які розміщені у верхній частині рухомого стола, причому автотракторні шини з двох торців є в контакті з трьохелементними опорами, які виконані у вигляді маточини, до якої приварено рівномірно по колу циліндричні прути, наприклад три, довжиною, більшою радіуса шини, а центральним отвором маточини по посадці ковзання встановлено на центральну вісь і вона є в контакті з лівим торцем шини, а правий торець шини є в контакті з аналогічною трьохелементною опорою, маточина якої є в контакті із затискною гайкою, до якої рівномірно по колу приварено, наприклад, три циліндричні елементи, довжиною більшою радіуса шини, і маточина нагвинчена на різевий кінець центрального вала, а в маточині, яка встановлена справа від шини на центральному валу, виконано односторонній паз, більший від зовнішнього діаметра центрувального вала і вона має осьове і радіальне переміщення. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | B26D 1/00 | uk |
dc.subject | способи різання оброблюваних виробів, що відрізняються типом ріжучого елемента | uk |
dc.subject | пристрої для цього | uk |
dc.subject | ріжучі елементи цих пристроїв | uk |
dc.title | Верстат для порізки відпрацьованих автотракторних шин | uk |
dc.title.alternative | The machine tool for cutting of used car and tractor tyres | uk |
dc.title.alternative | Станок для порізки резки отработанных автотракторных шин | uk |
dc.type | Other | uk |
dc.rights.holder | ® Матвійчук Анатолій Васильович, Гевко Іван Богданович, Михайлишин Володимир Іванович | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2003 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5-53992-verstat-dlya-porizki-vidpracovanikh-avtotraktornikh-shin.pdf | 175,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
5-53992-verstat-dlya-porizki-vidpracovanikh-avtotraktornikh-shin.djvu | 93,13 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
5-53992-verstat-dlya-porizki-vidpracovanikh-avtotraktornikh-shin__COVER.png | 1,1 MB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.