Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3187
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorВайшле, Артем Олександрович-
dc.date.accessioned2014-06-25T15:02:43Z-
dc.date.available2014-06-25T15:02:43Z-
dc.date.issued2014-06-25T15:02:43Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3187-
dc.description.abstractВайшле А.О. Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ПП “Галіт”). – Рукопис.uk
dc.description.abstractVaishle A. Improving the marketing commodity policy of the company based on Private Enterprise “Halit” experience. – Manuscript.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАнотація. Вайшле А.О. Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ПП “Галіт”). – Рукопис.uk
dc.title.alternativeSummary. Vaishle A. Improving the marketing commodity policy of the company based on Private Enterprise “Halit” experience. – Manuscript.uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Анотація.docx14,9 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları