Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещишин, Андрій Євгенович-
dc.date.accessioned2014-06-25T11:28:00Z-
dc.date.available2014-06-25T11:28:00Z-
dc.date.issued2014-06-25T11:28:00Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3183-
dc.description.abstractОбґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики ПрАТ АСК «Скарбниця».– Рукопис.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАНОТАЦІЯ. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики ПрАТ АСК «Скарбниця».uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.138uk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
l_A.doc31 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора