Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-06-25T06:19:25Z-
dc.date.available2014-06-25T06:19:25Z-
dc.date.issued2014-06-25T06:19:25Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3179-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Ціх Г. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової політики на підприємстві (на прикладі ПП «Лісма»).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleАнотація МР Ціх Г. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової політики на підприємстві (на прикладі ПП «Лісма»).uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t.doc26 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора