Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Αποτελέσματα για 1-29 από 29.
  • προηγούμενη
  • 1
  • επόμενη
Αριθμός τεκμηρίων:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article29-Οκτ-201422-Ιαν-2016Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Зростання прибутковості організації на основі ширшого використання нематеріальних ресурсівДідів, М.; Didiv, M.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Планування цін на підприємствіЧура, О.; Chura, O.
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Види інтегрованих маркетингових комунікацій та сучасні комунікативні технологіїКоцюк, Б.; Kotsyuk, B.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваКраузе, С.; Krause, S.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Основні завдання маркетингу на підприємствіКритюк, У.; Krytyuk, U.
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу промислових підприємствВоробець, Валентина Миколаївна; Vorobets, Valentyna
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Удосконалення навчання персоналу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Місце комплексу просування в маркетинговій діяльності підприємстваСавка, А.; Savka, A.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Завдання та функції управління маркетингом на підприємствіЖовнір, З.; Zhovnir, Z.
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article29-Οκτ-201422-Ιαν-2016Розвиток суб'єктів малого підприємництва у сфері агропромислового комплексуДідів, М.; Владимир, Ольга Михайлівна; Didiv, M.; Vladymyr, O.
Article24-Απρ-20146-Μαρ-2016Планування чисельності працюючих та їх складу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Маркетингові дослідження ємності товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article19-Νοε-20141-Φεβ-2016Маркетинг модних товарів і його основні складовіМіщук, Оксана Іванівна; Григус, Т. М.; Mishchuk, O. I.; Grygus, T. M.
Article19-Νοε-20141-Φεβ-2016Вплив податкової системи на функціонування суб’єктів підприємництваГнатюк, Н. В.; Владимир, Ольга Михайлівна; Hnatiuk, N. V.; Vladymyr, O. M.
Article21-Μαΐ-201427-Ιαν-2016Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринкуМороз, Василина Романівна; Moroz, Vasylyna
Αποτελέσματα για 1-29 από 29.
  • προηγούμενη
  • 1
  • επόμενη