Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7717

Назва: Маркетингові дослідження ємності товарного ринку
Інші назви: Marketing researches of the commodity market capacity
Автори: Міщук, Оксана Іванівна
Mishchuk, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Міщук О. І. Маркетингові дослідження ємності товарного ринку / Оксана Міщук // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 110-111. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Mishchuk O. (2014) Marketynhovi doslidzhennia yemnosti tovarnoho rynku [Marketing researches of the commodity market capacity]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 110-111 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Конференція/захід: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 21-тра-2014
Дата внесення: 27-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 21-22 травня 2014 року
УДК: 339.13
Діапазон сторінок: 110-111
Початкова сторінка: 110
Кінцева сторінка: 111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7717
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.