Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2638
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorКовальчук, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorKovalchuk, Yurii-
dc.date.accessioned2013-12-23T10:19:23Z-
dc.date.available2013-12-23T10:19:23Z-
dc.date.issued2013-12-26-
dc.identifier.citationКовальчук Ю.В. Назва : анотацыя до дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, РІК. — ХХ с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2638-
dc.description.abstractУ теоретичній частині розглянуті концептуальні засади рекламних засобів, переваги та недоліки різних видів реклами, механізм реалізації рекламних процесів. У аналітичній частині проведено аналіз господарської діяльності підприємства, дослідження ринку рекламних послуг, проаналізовано комплекс маркетингу, проведено аналіз товарної політики та розподіл рекламного бюджету на ТОВ “Сахара”. У проектній частині розроблено рекламну кампанію досліджуваного підприємства та розраховано економічний ефект від впроваджених проектних рішень. Результати дослідження можуть бути впроваджені у діяльності ТОВ “Сахара”.uk
dc.description.abstractConceptual principles of publicity facilities, advantage, and lacks of different types advertising, mechanism of realization publicity processes, are considered in theoretical part. An economic of enterprise, market publicity services research analysis is conducted in analytical part, a marketing complex is analysed, the analysis of commodity policy and distributing publicity budget LTD “Sahara” is conducted. In project part a publicity campaign is developed probed enterprise and an economic effect is expected from the inculcated project decisions. Research results can be the LTD “Sahara” inculcated in activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03060101uk
dc.subjectменеджмент організацій і адмініструванняuk
dc.titleРозробка рекламної кампанії підприємства, на прикладі ТОВ “Сахара”uk
dc.title.alternativeDevelopment of publicity campaign enterprise, on the example of LTD “Sahara”uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc330.47uk
Collection(s) :8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
saxara.docАнотація38 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration