Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2610

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлобода, Петро Володимирович-
dc.contributor.authorSloboda, Petro-
dc.date.accessioned2013-12-21T21:24:46Z-
dc.date.available2013-12-21T21:24:46Z-
dc.date.issued2013-12-21-
dc.identifier.citationСлобода П.В. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства (на прикладі ТОВ „ОСП Корпорація «Ватра»”): анотація на дипломну робота магістра за спеціальністю «08.03060102 - Менеджмент інноваційної діяльності» / П. В., Слобода, Л. Я. Малюта; Тернопільський національний технічний університет мені Івана Пулюя, Тернопіль, 2013. – Тернопіль : ТНТУ, 2013. – 1 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2610-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена питанням стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства світлотехнічної галузі. У роботі досліджено загальнотеоретичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком та обґрунтування інноваційної стратегії підприємства. Проведено аналіз виробничо-господарської діяльності ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра», дано оцінку організаційній структурі управління та інноваційному потенціалу підприємства. Запропоновано напрямки удосконалення системи інформаційно-маркетингового забезпечення, визначено етапи розробки і напрямки реалізації інноваційної стратегії підприємства, оґрунтовано проект ефективності та удосконалення підготовки виробництва до випуску нової продукції на підприємстві.uk
dc.description.abstractMaster's thesis is devoted to issues of strategic business development of innovative lighting industry. In this work the general theoretical foundations of strategic management of innovation and study innovative strategy. The analysis of the economic activities of Corporation "Vatra", assessed the organizational structure of management and innovation capacity of enterprises. Directions improvement of information and marketing support, the stages of development and directions of innovative business strategy, ohruntovano design efficiency and improving pre-production to release new products in the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectнова продукціяuk
dc.subjectпідготовка виробництваuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectТОВ “ОСП Корпорація «Ватра» ”uk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectinnovative developmentuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectnew productsuk
dc.subjectpre-productionuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectstrategy on the example of Corporation"Vatra."uk
dc.titleСтратегічне управління інноваційним розвитком підприємства (на прикладі ТОВ „ОСП Корпорація «Ватра»”)uk
dc.title.alternativeStrategic management of innovation development on the example of Corporation"Vatra."uk
dc.typeThesisuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc330.341uk
Розташовується у зібраннях:8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора