Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2438

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Володимир Леонідовичuk
dc.contributor.authorГевко, Владимир Леонидивичru
dc.contributor.authorGevko, Volodymyr Leonidovychen
dc.date.accessioned2013-11-25T11:09:53Z-
dc.date.available2013-11-25T11:09:53Z-
dc.date.issued2013-11-
dc.identifier.citationГевко В. Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 44–57. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13gvlvzk.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2438-
dc.description.abstractУ даній статті нами обґрунтовано розширену класифікацію інформаційних систем управління взаємовідносин з клієнтами. Така класифікація передбачає ознаки, систематизовані на основі аналізу літературних джерел, а також запропоновані власні ознаки класифікації, а саме: за характером обслуговування, за ступенем інтеграції з існуючою інформаційною системою підприємства та за типом доступу до інформаційних баз. Також у статті подано їх розгорнуте пояснення. Запропонована розширена класифікація удосконалює існуючі теоретичні положення та напрацювання у напрямку розвитку ефективних інформаційних систем управління взаємовідносин з клієнтами.uk
dc.description.abstractВ данной статье нами обосновано расширенную классификацию информационных систем управления взаимоотношений с клиентами. Такая классификация предусматривает признаки, систематизированы на основе анализа литературных источников, а также предложены собственные признаки классификации, а именно: по характеру обслуживания, по степени интеграции с существующей информационной системой предприятия и по типу доступа к информационным базам. Также в статье представлены их развернутое объяснение. Предложенная расширенная классификация совершенствует существующие теоретические положения и наработки в направлении развития эффективных информационных систем управления взаимоотношениями с клиентами.uk
dc.description.abstractThe article justifies the expanded classification of the information systems of the customer relationship management. Such classification provides the systematized features based on the literature references and also its own classification features, such as: by the kind of service, by the integration degree of the existing enterprise information system and by the type of the database access. The article also gives their detailed explanation. Suggested, extended classification improves existing theoretical concepts and developments in the areas of effective information systems for customer relationship management.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (9);-
dc.subjectвзаємовідносини з клієнтамиuk
dc.subjectінформаційне забезпечен¬няuk
dc.subjectсистема інформаційного забезпеченняuk
dc.subjectбази данихuk
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk
dc.subjectформування інформаційного забезпеченняuk
dc.subjectінформаційна системаuk
dc.subjectвзаимоотношения с клиентамиuk
dc.subjectинформационное обеспечениеuk
dc.subjectсистема информационного обеспеченияuk
dc.subjectбазы данныхuk
dc.subjectклиентоориентированностьuk
dc.subjectформирования информационного обеспеченияuk
dc.subjectинформационная системаuk
dc.subjectcustomer relationshipuk
dc.subjectinformation supportuk
dc.subjectinformation support systemuk
dc.subjectdatabaseuk
dc.subjectcustomer orientationuk
dc.subjectinformation support formationuk
dc.subjectinformation systemuk
dc.titleКласифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиuk
dc.title.alternativeКлассификация информационных систем управление взаимоотношениями с клиентамиuk
dc.title.alternativeClassification of the information systems of the customer relationship managementuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.89uk
dc.subject.udc004uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13gvlvzk.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
13gvlvzk.djvu241,85 kBDjVuПереглянути/відкрити
13gvlvzk__COVER.png420,73 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.