Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирич, Наталія Богданівна-
dc.contributor.authorКирич, Наталья Богдановна-
dc.contributor.authorKyrych, Nataliya Bohdanivna-
dc.contributor.authorШведа, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorШведа, Наталья Михайловна-
dc.contributor.authorShveda, Nataliya Mykhaylivna-
dc.date.accessioned2013-05-28T12:54:55Z-
dc.date.available2013-05-28T12:54:55Z-
dc.date.issued2013-05-
dc.identifier.citationКирич Н. Б Дослідження моделей бенчмаркінгу [Електронний ресурс] / Н. Кирич, Н. Шведа // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 1 (8). — С. 286–296. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13knbdmb.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2301-
dc.description.abstractЗдійснення бенчмаркінгу на підприємстві і використання його результатів в практичній діяльності є специфічним за змістом і комплексним за наслідками дослідженням. В основі бенчмаркінгу лежить вибір еталону (підприємства, технології, рішення тощо) для порівняння, аналіз його параметрів і розробка рішення. Відхилення від показників еталону вказують на те, що підприємство відстає і що саме необхідно виправити. Вже після цього розробляється комплекс заходів з удосконалення роботи підприємства. Бенчмаркінг повинен плануватися і організовуватися на підприємстві як окремий інноваційний проект, що стандартно складається з трьох стадій: перша стадія – планування проекту, друга стадія – збір і обробка інформації, третя стадія – реалізація плану новацій. В статті проаналізовано наявні моделі бенчмаркінгу з метою виявлення їх преваг і недоліків та ймовірності їх застосування на вітчизняних підприємствах.uk
dc.description.abstractBenchmarking is the process of measuring an organization's internal processes then identifying, understanding, and adapting outstanding practices from other organizations considered to be best-in-class.Benchmarking implementation at the company and using its results in practice is a specific and complex research. The basis of benchmarking is the standard choice (companies, technologies, decisions, etc.) to compare, analyze its parameters and make rational decisions. Deviations from the standard indicators show that the company lags behind and what needs to be corrected. After this the series of measures are designed to improve the enterprise performance. Benchmarking should be planned and organized at the company as a single innovative project that normally consists of three stages: the first stage is the project planning, the second stage is the data collection and information processing; the third stage is the innovations plan implementation. Existing benchmarking models are analyzed in the article to identify their advantages or disadvantages and the likelihood of their use of domestic enterprises.uk
dc.description.abstractОсуществление бенчмаркинга на предприятии и использование его результатов в практической деятельности является специфическим по содержанию и комплексным по результатам исследованием. В основе бенчмаркинга лежит выбор эталона (предприятия, технологии, решения и т.п.) для сравнения, анализа его параметров и разработки решения. Отклонение показателей от эталона указывают на то, что предприятие отстает и что именно необходимо исправить. Уже после этого разрабатывается комплекс мер по совершенствованию работы предприятия. Бенчмаркинг должен планироваться и организовываться на предприятии как отдельный инновационный проект, который стандартно состоит из трех стадий: первая стадия – планирование проекта, вторая стадия – сбор и обработка информации, третья стадия – реализация плана инноваций. В статье проанализированы существующие модели бенчмаркинга с целью выявления их преимуществ и недостатков и вероятности их применения на отечественных предприятиях.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (8);-
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectетапи бенчмаркінгуuk
dc.subjectbenchmarkinguk
dc.subjectprojectuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectbenchmarking stagesuk
dc.titleДослідження моделей бенчмаркінгуuk
dc.title.alternativeИсследования моделей бенчмаркингуuk
dc.title.alternativeBenchmarking models investigationuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc338.4uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13knbdmb.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.