このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorМулярчук, Лариса-
dc.date.accessioned2013-05-22T08:28:33Z-
dc.date.available2013-05-22T08:28:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛ.Мулярчук. Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємств / Л.Мулярчук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №3(36). — с.170-176 - (маркетингово-інноваційні технології управління підприємствами )uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2178-
dc.description.abstractРозглянуто передумови, мету та мотиви впровадження інновацій в торгово-побутове обслуговування та систему споживчої кооперації, а також охарактеризовано різні види диверсифікації та підходи до їх трактувань.uk
dc.description.abstractIn the article the background, purpose and motives of innovation in commercial and public services, a system of consumer cooperatives, and described various types of diversity and approaches to their interpretations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectдиверсифікаціяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectспеціалізаціяuk
dc.subjectактивізаціяuk
dc.subjectторгово-побутове обслуговуванняuk
dc.subjectсервісні підприємстваuk
dc.titleІнноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc338.658.012uk
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2012, № 3 (36)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。